subota, 13. lipnja 2015.

BOoble trouble

Ćao dragi moji, nadam se da ste dobru i da uživate u ovom prelijepom sunčanom danu, ja bih se najrađe sunčala negdje čitav dan, ali obaveze mi to danas ne dozvoljavaju, pa ako ste vi u prilici iskoristiti ovo sunce i za mene :D ... Za danas jedan obojeni post ... Nadam se da vam se sviđaaaa :D



























                                                              SNEAKERS:NIKE
                                                   DRESS: BERSHKA
                                                   SUNGLASSES: ZARA
                                                   SHOES: DEICHMANN

2 komentara:

  1. Odgovori
    1. Hvala ti najljepše draga Neira, prvenstveno što si izdvojila vrijeme i posjetila moj blog, a isto tako hvala ti i na prelijepom komentaru :)

      Izbriši