srijeda, 10. lipnja 2015.

Yelow is new black

Ćao dragi moji, za današnji post sam odabrala jednu pravu ljetnu kombinaciju, jer ljetooooo stižeeeee :D (ja se jako veselim tome, a nadam se i mnogi od vas?).. Bila sam jednostavno raspoložena za boje i ova žuta suknja se savršeno uklapala u moj zamišljenji outfit sve sam to začinila kombinacijom dva karmina i dobila sam ovu neku pink boju. Nadam se da vam se dopada? Vidjet će te da volim slojevito oblačenje, jer kad god se negdje zaputim, da budem iskreno, rijetko kada znam gdje ću završiti na kraju danu, a ljetne noći su poprilično hladne, tako da sam se odlučila za ovaj colleg duks, na prvi pogled čudna kombinacija, ali ja mislim da sam je uspjela dobro uklopiti :)











2 komentara:

  1. Draga Anja,

    hvala ti što si mi ostavila link svog bloga u komentarima i dobrodošla u blogerski svijet. Radujem se tvojim postovima i budem te pratila redovno. Nadam se da ćemo se družiti, možda se i upoznati i raditi na nekim blogerskim projektima zajedno.

    Usput, mnogo si lijepa. Želim ti mnogo sreće u blogovanju :D

    http://nuclear-glitter.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Adina,

      hvala ti puno na lijepim riječima, postidila si me :) , unaprijed me raduje druženje sa tobom i ostalim curama koje rade sličan ili isti posao :)
      Hvala ti isto tako što si izdvojila vrijeme i posjetila moj blog :)

      Izbriši