subota, 6. lipnja 2015.

Cinderella Anja



Ćao dragi moji, ne znam kakvo je vrijeme kod vas ali u Sarajevu je jakoo jakoo vruće. S obzirom da ja obožavam ljeto, to mi ne pada pretjerano teško i jedva sam dočekala da izletim napolje i islikam outfit :D :D...
Danas nešto jednostavno bijela haljina srednje dužine koju možete kombinovati kao outfit i za dan i za noć, ja sam napravila jedan mix između elegantnog i "dječačkog" stila.
Noći su uvijek hladne, pa smatram da nije loša ideja po danu nositi kariranu košulju, koja malo otvara kompletan outfit, oko struka, a naveče kad zahladi obući je.. Slažete se sa mnom? :)



Hello my dears, I don't know how's the weather where you come from, but in Sarajevo it's very hot. Since I love summer, that makes me very happy and I could hardly wait to photograph this outfit. :D Today we're going simple- medium lenght white dress that can be easily combined to be the perfect outfit for day and night. I mixed elegant and boyish style. Nights are still pretty chilly, so I think that it is a good idea to wear the plaid shird around the waist during the day time, so you can easily put it on at night if it gets cold. It really opens up the whole outfit. Do you agree with me?












Nema komentara:

Objavi komentar